L0VE??


Hye friends ;) before that, I would apologize if my tags are annoying you. If it's annoyed,please gently un-tag yourself ok? No harsh feeling,but this is the only way for me to stay put with you guys,so chill k ? Ok, let's go back to the main topic :') haha better cakap Malay jak tok,kelak ada orank nk ditag ea xpaham lak. Ok kembali ke Topik Asal,dah 4 minggu lebih zaa megang status Single. Mesti tertyk tyk nk,pa da open relationship rah FB ea? Haha that's my classmate lorr,xda hubungan serious langsong dgn nya ^^ zaa tetap single bahh sampey nektok (Dec7 2011) huhu :'( sedih da juak sebab selepas break an "W" I've tried so many times to get a new one,I think about 5 times and all of it were failed :'( semua kenak reject .
Hehe ea susah mun kita xda package CIRI-CIRI LELAKI IDAMAN wanita. Bena laa byk kwn zaa rah fb mdh,cinta xda nga rupa or harta pa suma,but perempuan hari tok ukan kedak hari dolok.  -.- semua mok gerek nya handsom2 and kaya2 ^^ sebilangan kecik jak perempuan nak terima laki seadanya. *Bosan membaca ? Oke kita berhibur dengan klip video tok (Bersambung........)

Tadaa ! Najwa Latiff-Carta Hati

Hehe puas :) i love that song lorr..calm and peace. Oke back to the topic,now zaa still searching for the right girl yg leh temankan zaa and paham zaa sedalam hatinya. Some of my friends are helping me yesterday tapi nampaknya sorank duak jak yg dpt membantu ^^ Oke zaa permudahkan pertolongan takorank k? tok ciri2 my right girl. Tapi xsemua d'dbah la:

-Kenal dgn zaa
-Text panjang ( So she don't get bored with me )
-Sik late reply text ( I will worry about her )
-Suka photography ( Sama hobi )
-Hormat Papa & Mama saya ( Senang dibuat menantu)

Hehe that's all ;) lam hati zaa sebenanya teringin juak mk ada gerek org Iban,Kenyah or Melanau. Gerek an Iban dh lmk x gik,an Melanau or Kenyah boh gik,nang lom sesekalik lamhidup zaa. Huhuhu wish I could have one. Huhu ta tnga lah lak cpa nak pat suka an zaa :') I don't have nothing but I have one thing,an empty heart that are waiting to be fill by love juice from someone. Teheee ! Special request for Iban Melanau Kenyah girl ;) Malay pun xda salah. Cinta xkenal usia,bangsa or agama. Cpa2 nk kenak tag tok,tolong lah kawan anda yg dalam kesusahan ini :') Saya janji saya akan tolong anda jika anda susah nanti bak kata pepatah Bagai Aur Dengan Tebing bhaaa :D

Okeh special prize still awaiting for those who successfully bring me a girl and a nice girl. Saya akan buat entry pasal anda di blog saya. It's a long entry you know ^^ and my followers will see you there. Hehe oke friends ^^ I LOVE YOU GUYS <3 Mmmuahh for you !

P/s: Don't judge me or backstabbing me k? If you some of you guys hate or annoyed,please get out of my face. I only need true and indeed friends :)