Waiting Part 1

Hey readers :)
Salam.
Lama xdengar khabar,baru hari nih zaa dpt update blog. Sorry so busy lately,tonight zaa nak share sedikit cerita zaa dengan seseorang. Zaa fell in love with her. Zaa sayangkan dia,tapi Zaa xleh tbru bru,sumpah zaa syg and cintakan dia. Zaa nak ceriakan hidup dia and cuba utk jadi yang tebaek utk dia. Act. Zaa pernah add dia guna FB lama I think but masa tu xtntu rapat. 4weeks past Zaa add dia,and alangkah best time dia app friend request >.< terus chat lah kamidua sampai sekarang. Hmm Zaa dah luahkan perasaan kat dia tadi and dia ckp dia tidak senang terima orang and dia lebih suka jatuh cinta perlahan-lahan.
Gahhh! >.< Zaa suka cara dia,hmm hope kita terus keep in touch dear, and day by day I'll show to you how serious I am and how deep I'll fell in love with you. Just give me space and chance to show it to you. Honestly, I really do love you. Allah knows,may He open your heart and then let you know how I feel towards you. I will take good care of you and I will understand your feelings dear,I swear.
I'm waiting for you Miss 

'VH'